संसदमा ‘राष्ट्रिय मर्यादाक्रम सम्बन्धी विधेयक, २०७९’ नामको गैरसरकारी विधेयक प्रस्तुत गरिएपछि मर्यादाक्रमका विषयमा विभिन्न कोणबाट बहस सुरु भएको छ । सामन्तवादको कोखबाट जन्मिएको ‘मर्यादाक्रम’ लोकतान्त्रिक राज्य प्रणालीमा सर्वस्वीकार्य हुनसक्दैन । समस्या मर्यादाको क्रममा होइन, किन र केका लागि ‘मर्यादाक्रम’ बनाउने भन्ने अवधारणामा छ ।
मानवीय अस्तित्वको आधार मर्यादा र आत्मसम्मान हो । आत्मसम्मान आफ्नो सापेक्षतामा मानिसले सार्वभौम रूपमा अनुभूति गर्छ । आत्मसम्मान गुमेको मानिसको जीवन निरर्थक जस्तै हुन्छ । त्यसैले आत्मसम्मान हरेक मानवमा समान हुन्छ, त्यो जुनसुकै पद र ओहोदाको किन नहोस् ।