भैरव रिसाल
नेपाली समाजमा जात्रा, चाड र पर्व अभिन्न अंगका रूपमा स्थापित र प्रचलित छन्। समुदायमा जात्रा यसरी घुलेको छ, कुनै खास जात र समुदायमा सीमित हुँदैन, त्यो ठाउँमा बस्ने सबैको हुन्छ। जात्रा सञ्चालनको लागि कतिपय ठाउँमा गुठी राखिएको हुन्छ। समयको गतिसँगै नयाँ पुस्ता आउने, समाज बदलिंदै जाने भएकाले जात्रा टुट्ला भनेर निरन्तर व्यवस्थापन र सञ्चालनको लागि त्यसरी गुठी राखिने रहेछ।
यस्तै एउटा जात्रा चर्खण्डी जात्राको चर्चा गरौं। यो जात्रा चलाउन शुरू भएको ११६ वर्ष भएछ। जात्रा चलाउनेबारे दुई समुदायबीच वि.सं. १९६० फागुन २६ गते भएको सम्झौताको प्रतिलिपि प्राप्त भएको छ। त्यो सम्झौताले हामीलाई त्यतिबेलाको भक्तपुर दधिकोट कस्तो थियो त भन्ने छ्याङ्गै पार्छ।